UE Flag
GAIA – producent bielizny damskiej
  • Biustonosze
    • Biustonosze półusztywniane
    • Biustonosze usztywniane
    • Biustonosze miękkie
    • Biustonosze push-Up
    • Biustonosze dla Mam
    • Biustonosze balconette
    • Biustonosze spacer
    • Biustonosze minimizer
    • Biustonosze bezszwowe
  • Majtki
    • Majtki figi
    • Figi brazilian
    • Majtki szorty
    • Stringi
  • Odzież damska
    • Body damskie
    • Bluzki damskie
    • Koszulki damskie
    • Halki
  • Bielizna nocna
  • Stroje kąpielowe
  • Akcesoria
    • Pas do pończoch
    • Skarpetki damskie
  • NOWOŚCI
  • PROMOCJE
  1. Strona główna
  2. Blog
  3. Aktualności
  4. Polska gospodarka eksportem stoi
Polska gospodarka eksportem stoi

Polska gospodarka eksportem stoi

Przedstawiciele firmy GAIA, na czele z Andrzejem Kuźmickim- Prezesem Zarządu, wzięli udział w debacie zorganizowanej przez dziennik Rzeczpospolita. Debata nosiła temat „Polska gospodarka eksportem stoi – jak eksportowe przeboje z Polski wschodniej podbijają zagraniczne rynki". Spotkanie przedstawicieli firm z terenów Polski Wschodniej prowadzących działalność eksportową jest dobrym sposobem na zdobycie nowej wiedzy oraz wymianę doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami. Poniżej fragmenty artykułu.„Coraz lepiej radzą sobie małe i średnie firmy z branży maszynowej, meblowej i bieliźniarskiej. W tej ostatniej działa białostocka spółka Gaia, produkująca ekskluzywną damską bieliznę. Według jej prezesa Andrzeja Kuźmickiego Podlasie jest bardzo dobrym miejscem do inwestowania w produkcję m.in. dzięki stosunkowo niskim kosztom pracy i dostępności wykwalifikowanych pracowników.– Mamy dobre szkoły, duże zasoby ludzi kreatywnych. W naszej branży ma to kolosalne znaczenie – stwierdził Kuźmicki.Ważna okazała się chęć współdziałania firm dla zdobywania rynków. Podlaskie firmy bieliźniarskie, dzięki promocji m.in. poprzez Podlaski Klaster Bielizny, docierają z produktami do wielu krajów.”„W zagranicznej ekspansji małych i średnich firm dużą rolę odgrywać będzie wsparcie państwa promującego za granicą polską gospodarkę. Rząd w latach 2012–2015 przeznaczył na to 360 mln zł. Wsparcie dostaje m.in. 15 branż skutecznie eksportujących. Wspierana jest ekspansja na siedem rynków perspektywicznych. Ale przedsiębiorcy sami powinni szukać możliwości dotarcia do przyszłych odbiorców. Gaia do poszukiwania kontrahentów wykorzystuje specjalnie przystosowane narzędzia internetowe.– Dzięki temu, będąc małą firmą z Podlasia, możemy kontaktować się z każdą dużą czy małą firmą ze świata – tłumaczył Kuźmicki.”„– Jesteśmy jednym z nielicznych producentów w branży, w której europejski rynek zalewają tanie towary z Chin. Jeśli jednak przebijemy się do konkretnych odbiorców, możemy mieć nieograniczony rynek zbytu – dodał Kuźmicki.”Źródło: A. Woźniak, „Małe firmy to mocne marki”, Rzeczpospolita, 23.09.2014 r. http://archiwum.rp.pl/artykul/1255124-Male-firmy--to-mocne-marki.html
 

Post został opublikowany w kategorii Aktualności, Pl dnia 02-11-2015.

Katalog GAIA Wiosna/Lato 2023
Katalog GAIA Wiosna/Lato 2023
Katalog GAIA Jesień/Zima 2022
Katalog GAIA Wiosna/Lato 2022
  • Klub GAIA
  • Kontakt
  • Katalog
  • Tabela rozmiarów
  • Konstrukcje biustonoszy
  • Zwrot i wymiana
  • Opinie klientów
  • Rodzaje biustonoszy
  • Szybkie zwroty
  • Dostawa i płatność
  • Informacje o firmie
  • Procedura reklamacji
  • Odstąpienie od umowy
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pliki cookies
  • Ochrona sygnalistów
  • Praca
B2B Platform
© 2025 GAIA. All Rights Reserved.

„GAIA” Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, 15-620, ul. Elewatorska 29. Uzyskała wsparcie z Funduszy Europejskich na projekt nr POPW.01.04.00-20-0007/18 pn. „Realizacja strategii wzorniczej gwarancją budowy silnej i rozpoznawalnej marki przedsiębiorstwa Gaia” objęty umową o dofinansowanie nr POPW.01.04.00-20-0007/18-00 z dnia 01.10.2018 r. w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.4 Wzór na konkurencję Celem projektu jest zwiększenie potencjału innowacyjności firmy Gaia w zakresie zarządzania wzornictwem w firmie poprzez wdrożenie do produkcji nowej linii bieliźniarskiej oraz wzrost rozpoznawalności marki.
Planowanymi efektami realizacji projektu są: Rozwój wzornictwa w firmie, dzięki opracowaniu i wdrożeniu do produkcji nowej linii bieliźniarskiej, o wyróżniającej się stylistyce i funkcjonalnościach. Wdrożenie innowacji produktowej. Wzrost przychodów poprzez sprzedaż nowych produktów.
Wartość projektu: 875 411,01 zł
Dofinansowanie 399 088,19 zł

GAIA Sp. z o. o. uzyskała wsparcie z Funduszy Europejskich na projekt nr POPW.01.05.00-20-0005/20 pn. „Dotacja na kapitał obrotowy dla firmy "GAIA Sp. z o. o.” objęty umową o dofinansowanie nr POPW.01.04.00-20-0005/20-00 w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.5 Dotacje na kapitał obrotowył
Celem projektu jest wsparcie przedsiębiorcy w zakresie zapewnienia płynności finansowej oraz wsparcia bieżącej działalności w związku z trudnościami finansowymi, które wystąpiły u przedsiębiorcy wskutek epidemii COVID-19.
Wartość projektu: 341 577,84 zł
Dofinansowanie: 341 577,84 zł

poig poig

Projekty zrealizowane:

DOTACJE NA INNOWACJE - INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ

„Wdrożenie systemu B2B w firmie Gaia w celu przyspieszenia i automatyzacji procesów handlowych” w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B. Okres realizacji: od 01/07/2014 do 30/06/2015. Realizowany projekt ma na celu wdrożenie systemu B2B. System ten przyczyni się do zautomatyzowania procesu zamówień składanych przez partnerów spółki. Koszty związane z wdrażaniem systemu informatycznego B2B są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.